Pobierz darmowe narzędzia

Planujesz działania promocyjno-komunikacyjne, ale nie wiesz od czego zacząć? Poniższe checklisty pomogą Ci zaplanować swoją pracę! Dzięki nim dowiesz się jak wypromować webinar, podjąć dialog z mediami i napisać informację prasową. Zachęcam do pobrania checklist i skorzystania w czasie codziennej pracy, a w przypadku pytań – do kontaktu ze mną!

Checklista #1 - Jak napisać informację prasową?

Czy chcesz nauczyć się pisać przystępne informacje prasowe? Czy wiesz, o czym nie można zapomnieć planując publikację? Sprawdź, czy pamiętasz o najważniejszych elementach w procesie tworzenia treści!
Pobierz

Checklista #2 - Jak (z łatwością) planować webinar?

Nie wiesz jak zaplanować webinar? Masz obawy, że nie uda Ci się zebrać wystarczającej ilości gości? Sprawdź, o czym warto pamiętać planując wydarzenie online i uniknij pomyłek!
Pobierz

Checklista #3 - Jak wdrożyć lead nurturing w swojej firmie?

Nie wiesz, czym jest lead nurturing? Chciałbyś polepszyć relację z klientami w trakcie całego procesu zakupowego? Zobacz, o czym należy pamiętać!
Pobierz

Newsletter


    * pola wymagane


      * pola wymagane


        * pola wymagane

        Newsletter

        Otrzymuj unikatowe treści i case study, w jaki sposób komunikować nowe technologie.

        Dziękuję, że dołączyłaś/eś do mojej listy mailingowej