Zobacz moje e-booki

Jak rozpocząć komunikację innowacji?

Komunikacja nowych technologii w praktyce

Wkrótce w sprzedaży

Masz już swój pomysł na innowacyjny produkt, ale nie wiesz, kiedy zacząć jego komunikację? A może interesuje Cię w jaki sposób przedstawiać go innym? W tym e-booku omówię wyzwania, jakie stoją przed Tobą, kiedy rozpoczniesz promowanie swojego projektu.

Znajdziesz w nim także pytania, które musisz sobie zadać, aby skutecznie opracować strategię komunikacji. Pokażę charakterystykę grup docelowych na podstawie krzywej dyfuzji innowacji.

Potrzebuję Twojego adresu e-mail, aby podzelić się tworzonymi treściami.

ZA DARMO!

Dla kogo?

  • Dla właścicieli produktów – w trakcie wielu lat pracy widziałam wyzwania, z jakimi borykali się ludzie chcący komunikować swój produkt i właśnie to doświadczenie przelewam dla Was na (elektroniczny) papier
  • Dla początkujących – w przystępny sposób omawiam komunikację innowacji, aby była wartościowa dla osób bardziej doświadczonych, ale też zrozumiała dla osób dopiero raczkujących w tym temacie
  • Dla każdego – każdego, kogo przyszłość i teraźniejszość są związane z komunikacją produktów. Obecnie jest bardzo wiele rozwiązań. Warto się postarać, by właśnie Twoje się wyróżniało.

Eksperci o e-booku

Bezcenne kompendium wiedzy dla każdego, kto planuje zająć się innowacją w firmie w sposób usystematyzowany. Poruszone zagadnienia nie tylko opisują podejście do wdrażania innowacji, ale przede wszystkim sposób jej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Polecam pobrać i przeczytać od deski do deski

Tomasz Wesołowski
2040.io

Solidna dawka wiedzy nt. komunikacji w pigułce. Anita w swojej publikacji opisała w wyjątkowo przystępny sposób jedne z najczęstszych wyzwań związanych z komunikacją nowych technologii. Uważam, że wiedzę z tego ebooka powinny poznać nie tylko osoby odpowiedzialne za komunikację lub marketing, ale również główni decydenci, founderzy i zarządzający. Duży plus za popularyzację teorii dyfuzji innowacji.

dr Łukasz Sebastian Zgiep
beesfund.com

Newsletter

Newsletter

Otrzymuj unikatowe treści i case study, w jaki sposób komunikować nowe technologie.

Dziękuję, że dołączyłaś/eś do mojej listy mailingowej