W mediach

Świat biznesu potrzebuje liderek!

Czasem trzeba polecieć na inny kontynent, by zrozumieć, że świat potrzebuje liderek

Fabryka butów na TikToku? Czemu nie!

Żadne media społecznościowe nie są wieczne. Nie ma też mediów, po które nie warto by sięgnąć, wdrażając firmowe strategie. Korzystając z nowych narzędzi, mamy szansę być bardziej widoczni, wytyczać ścieżki i nadawać ton.

Czego nie wiedzieliśmy o kobietach IT

Kim są kobiety, które tworzą polskie i światowe innowacje? My już wiemy. Przeprowadziliśmy badanie, jakiego dotychczas nikt w Polsce się nie podjął. Przepytaliśmy 120 kobiet, które zajmują kierownicze stanowiska w branży IT.

"Brakuje im wiary, że mogą sięgnąć po więcej". Anita Kijanka szczerze o kobietach w branży IT

Kobiety gorzej radzą sobie w branży IT? Zdaniem Anity Kijanki, która przygotowała raport “Strong Women in IT”, radzą sobie równie dobrze co mężczyźni, o ile nie lepiej. Kijanka swój raport zaprezentuje podczas majowej konferencji InfoShare w Gdańsku.

Kobiety wskazują na empatię i intuicję jako czynniki, które pomagają w osiąganiu sukcesów

Już niebawem nasza lodówka będzie twittem informowała nas o tym, że skończyło się mleko. Z pracy będziemy mogli zdalnie zamykać i otwierać domy czy włączać pralkę. Po udziale w IoT Solutions World w Barcelonie, dochodzę do wniosku, że mimo najszczerszych chęci chyba jeszcze będę musiała na to poczekać

Skuteczna komunikacja e-commerce w mediach krok po kroku

Tworzysz swój sklep lub rozwiązanie dla e-commerce. Godzinami ustalasz, co to będzie i jak wspaniałe efekty przyniesie. W końcu jest upragniona publikacja produktu w sieci i… cisza. Rozwiązanie, które kosztowało Cię tyle czasu i energii, nagle nie znajduje tak szybko i tak dużo zainteresowanych.

Co pcha kobiety w branżę technologiczną?

Śmiało mogę powiedzieć, że pogląd na temat kobiet w biznesie się zmienia. Choć wciąż branża nowych technologii w zdecydowanym stopniu jest zdominowana przez mężczyzn, to widać, że coraz chętniej są też zatrudniane panie.

DA M A z kodem

Do nowych technologii trafiają zwykle przez przypadek. Ale gdy już zasmakują E-adrenaliny, to nie chcą wracać do humanistyki.

Branża IT potrzebuje też humanistów. Raport o kobietach w firmach technologicznych

– Nie musimy umieć programować, by pracować w firmach IT – przekonuje Anita Kijanka z Come Creations Group, współautorka raportu “Strong Women in IT”.

PR w świecie nowych technologii: Do czego wykorzystać wideo?

Do jakich celów można wykorzystać wideo w komunikacji nowych technologii? Coraz mniej czytamy, a coraz częściej wykorzystujemy zdjęcia i materiały wideo do promocji naszej aktywności. Jak pokazuje jedno z badań ankietowych, firmy, które wykorzystują wideo w swojej komunikacji mają niemal o 50 proc. większy zysk niż te bez niego*. 

7 porad, jak przygotować prezentację

Umiejętność opowiedzenia o tym czym się zajmujesz to podstawa prowadzenia biznesu. Jeśli masz z tym problem, pewnie wiele innych rzeczy kuleje – w tym sprzedaż, czyli czynnik, dzięki któremu twoja firma funkcjonuje

IoT Quo Vadis. Czy IoT naprawdę stanie się rzeczywistością?

Już niebawem nasza lodówka będzie twittem informowała nas o tym, że skończyło się mleko. Z pracy będziemy mogli zdalnie zamykać i otwierać domy czy włączać pralkę. Po udziale w IoT Solutions World w Barcelonie, dochodzę do wniosku, że mimo najszczerszych chęci chyba jeszcze będę musiała na to poczekać

Budowanie społeczności kluczem do lojalności konsumenta i identyfikacji z marką

Spójrzmy prawdzie w oczy – coraz trudniej jest nam rozróżnić, który produkt jest lepszy. Firmy dbają o jakość wprowadzanych na rynek rozwiązań i często cena oraz czas, w którym mamy styczność z marką, sprawiają, że decydujemy się na zakup.

Networking kobiecym okiem

Wiele się mówi o tym, że kobiety nie umieją współpracować, prędzej rywalizują niż razem coś zrobią. Wręcz przeciwnie – pisze Anita Kijanka, pomysłodawczyni i koordynatorka projektu Wenusjanki

10 zasad, jak pracować bardziej produktywnie

Wystarczy naprawdę niewiele, aby czas bezproduktywnie spędzany przy biurku zamienić w bardzo efektywne godziny pracy. Trzeba jedynie skupić się na tym, co ważne, nauczyć się odcinać od otaczających nas technologii – albo rozsądnie je wykorzystywać – i mądrzej planować swoje dni. Tak jak to robią Wenusjanki

PR w świecie nowych technologii: jak wykorzystać wideo w komunikacji?

Niemal w każdej dziedzinie komunikacja jest najtrudniejszą rzeczą. Tak też jest z branżą IT. Tu warto wesprzeć się formą wideo, która w przypadku nowych technologii jest najłatwiejszym, a zarazem najbardziej precyzyjnym narzędziem do wykorzystania. Sporo trudności sprawia wytłumaczenie, jak daną technologię możemy wykorzystać w życiu, jakie przynosi efekty, a niejednokrotnie, jak w ogóle działa.

Newsletter