KOMUNIKACJA
BUSINESS
PASJE
MOJE ROZMOWY
WSZYSTKIE WPISY
Health Tech of the Week: Wnioski z raportu trzeciej edycji MCSC – budowanie mostów między startupami medycznymi a placówkami szpitalnymi
Choć aktualny czas obfituje w rozmaite okazje do wypoczynku, HealthTech of the Week nie zwalnia tempa! W listopadzie miała miejsce gala...
Health Tech of the Week: AI, automatyzacja i medycyna – Medby jako cyfrowe centrum zaopatrzenia
W cyklu HealthTech of the Week dbamy o różnorodność tematów. Obserwując dynamikę zmian w sektorze ochrony zdrowia, rosnących oczekiwań pacjentów...
Health Tech of the Week: Technologia Biotts przełamuje bariery skóry – nowa era farmakoterapii
Wiosna to moment, kiedy coraz częściej zakładamy coraz bardziej odkryte ubrania, a to może nas narazić na drobne urazy skóry. Wraz z zespołem...
Health Tech of the Week: Nowoczesna opieka nad ranami i bliznami – jak działa platforma iWound?
Ciągłość opieki nad pacjentami po zabiegach chirurgicznych to jedno z kluczowych wyzwań współczesnej medycyny. Często po wypisie ze szpitala...
Health Tech of the Week: Wykorzystanie technologii VR w terapii seniorów – innowacyjne podejście GRYDSEN
Nie tak dawno w HealthTech of the Week przedstawialiśmy rozwiązania skierowane głównie do dzieci, dlatego tym razem skupiamy się na seniorach....
Health Tech of the Week: Warmie – rewolucja w monitorowaniu temperatury ciała
Za oknem już prawie wiosna, dlatego w dzisiejszej odsłonie Healthtech of the Week nawiązujemy do aury za oknem. W dobie dynamicznego rozwoju...
Newsletter

Czym zajmuję się na co dzień?
Doradztwo w zakresie budowania wizerunku firm i osób
Realizacja strategii komunikacji
Tworzenie strategii komunikacji
nowych technologii
Szkolenia
W mediach

Kobieta w świecie nowych technologii – Anita Kijanka
Zapraszamy na rozmowę o pasji, rozwoju i inicjowaniu przełomowych zmian.

Jak komunikować innowacje – praktyczne porady dla twórców nowych technologii
Komunikacja innowacji bywa dużym wyzwaniem zarówno dla wielkich korporacji, jak i dla niewielkich startupów. A stawka jest wysoka, bo gra idzie nie tylko czas niezbędny na ich wdrożenie, ale także o potencjalne zyski.

Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
Regularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują.
Na konferencjach
Moja praca często wiąże się z udziałem w wydarzeniach poświęconych nowym technologiom oraz kobiecej przedsiębiorczości. W ich trakcie opowiadam o zrealizowanych kampaniach, pokazuje w jaki sposób skutecznie komunikować innowacyjne rozwiązania czy też w jaki sposób kreować swój wizerunek.