KOMUNIKACJA
BUSINESS
PASJE
MOJE ROZMOWY
WSZYSTKIE WPISY
Health Tech of the Week: Zdrowie psychiczne i dobrostan najmłodszych – te projekty zostały wyróżnione w 2024 r.
Rozpoczęty w 2023 r. cykl Health Tech of the Week rozwija się, umożliwiając nam coraz lepsze poznanie wyjątkowych startupów i firm, które dzięki...
Dlaczego stawiamy na balans? Jak zdrowie psychiczne zyskuje na wartości
W inicjatywie Health Tech of The Week mówię o zdrowiu kompleksowo, zwracając uwagę na to, że do człowieka należy podchodzić holistycznie. Opisując...
Terapia poznawczo-behawioralna z domu, zamiast gabinetu
Przenieśli terapeutów i pacjentów przed ekran komputera, zwiększając dostępność do terapii i wsparcia psychicznego – bez utraty jego skuteczności....
Technologia na straży życia noworodków. Polski startup wygrywa Mother and Child Startup Challenge 2024
27 listopada 2024 roku Teatr Capitol w Warszawie gościł finałową galę trzeciej edycji Mother and Child Startup Challenge – jednego z najważniejszych...
AI szturmem zdobywa medycynę. Jakie możliwości otwiera to dla pacjentów?
W dobie postępu technologicznego i cyfryzacji coraz częściej mówi się, że kluczowym elementem rozwoju staje się sztuczna inteligencja (AI)....
Health Tech of the Week: Z myślą o mamach i dzieciach – 10 startupów, które chcą zrewolucjonizować opiekę medyczną
Inicjatywa Health Tech of the Week powstała, aby promować interesujące polskie i międzynarodowe rozwiązania, które mają szansę zrewolucjonizować...
Newsletter

Czym zajmuję się na co dzień?
Doradztwo w zakresie budowania wizerunku firm i osób
Realizacja strategii komunikacji
Tworzenie strategii komunikacji
nowych technologii
Szkolenia
W mediach

Kobieta w świecie nowych technologii – Anita Kijanka
Zapraszamy na rozmowę o pasji, rozwoju i inicjowaniu przełomowych zmian.

Jak komunikować innowacje – praktyczne porady dla twórców nowych technologii
Komunikacja innowacji bywa dużym wyzwaniem zarówno dla wielkich korporacji, jak i dla niewielkich startupów. A stawka jest wysoka, bo gra idzie nie tylko czas niezbędny na ich wdrożenie, ale także o potencjalne zyski.

Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
Regularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują.
Na konferencjach
Moja praca często wiąże się z udziałem w wydarzeniach poświęconych nowym technologiom oraz kobiecej przedsiębiorczości. W ich trakcie opowiadam o zrealizowanych kampaniach, pokazuje w jaki sposób skutecznie komunikować innowacyjne rozwiązania czy też w jaki sposób kreować swój wizerunek.