KOMUNIKACJA
BUSINESS
PASJE
MOJE ROZMOWY
WSZYSTKIE WPISY
Health Tech of the Week: Polska kuźnią innowacji medycznych. Wnioski po opublikowaniu TOP20 4. edycji MCSC
W dzisiejszej edycji Healttech of the Week przyglądamy się najlepszej dwudziestce konkursu MCSC Hospital Leadership Innovation. To dowód na to, jak...
Health Tech of the Week: Technologia druku 3D i nowoczesna terapia ambulatoryjna w walce z przetokami dzięki Semiflex
Współczesna medycyna od dekad zmaga się z wyzwaniem, jakim jest skuteczne leczenie przetok okołoodbytniczych, szczególnie u pacjentów z chorobą...
Health Tech of the Week: Od aplikacji do chatbota – Jak MAMENO redefiniuje opiekę okołomenopauzalną
Czy technologia jest kobietą? Zdaje się, że tak. W pierwszym lipcowym wydaniu Healthtech of the Week przedstawiamy MAMENO, za którym stoją dwie...
Health Tech of the Week: AI w medycynie nie jest przyszłością – to teraźniejszość i konieczność rozwoju systemu opieki zdrowotnej. Wnioski z raportu Top Disruptors in Healthcare 2025
Czerwiec przyniósł branży medtech niezwykle interesujący raport "Top Disruptors in Healthcare 2025" opublikowany przez AI w Zdrowiu w ramach...
Health Tech of the Week: Przeciwciała na żądanie. Jak Genotic rewolucjonizuje biotechnologię dzięki AI?
W dzisiejszej odsłonie Healthtech of the Week serwujemy prawdziwą rewolucję. W erze medycyny precyzyjnej i personalizowanych terapii, polska firma...
Health Tech of the Week: MedSec Summit 2025 – Cyberbezpieczeństwo medycyny w erze AI i regulacji unijnych
HealthTech of the Week to seria, która promuje wszelkie innowacje związane z medtechami. Dziś chcemy Wam pokazać wyjątkowy event - MedSec Summit...
Newsletter

Czym zajmuję się na co dzień?
Doradztwo w zakresie budowania wizerunku firm i osób
Realizacja strategii komunikacji
Tworzenie strategii komunikacji
nowych technologii
Szkolenia
W mediach

Kobieta w świecie nowych technologii – Anita Kijanka
Zapraszamy na rozmowę o pasji, rozwoju i inicjowaniu przełomowych zmian.

Jak komunikować innowacje – praktyczne porady dla twórców nowych technologii
Komunikacja innowacji bywa dużym wyzwaniem zarówno dla wielkich korporacji, jak i dla niewielkich startupów. A stawka jest wysoka, bo gra idzie nie tylko czas niezbędny na ich wdrożenie, ale także o potencjalne zyski.

Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
Regularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują.
Na konferencjach
Moja praca często wiąże się z udziałem w wydarzeniach poświęconych nowym technologiom oraz kobiecej przedsiębiorczości. W ich trakcie opowiadam o zrealizowanych kampaniach, pokazuje w jaki sposób skutecznie komunikować innowacyjne rozwiązania czy też w jaki sposób kreować swój wizerunek.